Jokioisten Museorautatiellä ryhmäsi voi vuokrata käyttöönsä oman vaunun aikataulunmukaisiin juniin. Näin istumapaikat ovat taattuja ja matka sujuu mukavasti tutussa seurassa!

Ryhmille myydään edullisia tilausvaunuja, jotka voidaan liittää kesäsunnuntaisin liikennöiviin museohöyryjuniin. Tilausvaunut ovat tilattavissa kesäkuun alun ja elokuun lopun välisinä sunnuntaina, sekä syysajolauantaina syyskuun puolivälissä.

Ryhmämatka sunnuntaijunassa on unohtumaton kokoemus! Kuva: Jussi Tepponen.

Tilausvaunu- ja -osastohinnasto

Aikataulunmukaisissa junissa ryhmän matkanjohtajat matkustavat maksutta. Ryhmä voi myös vuokrata oman vain ryhmän käyttöön varatun vaunun. Haluttaessa vaunu voidaan sijoittaa junan päähän, jotta läpikulkuliikenteeltä vältyttäisiin.

Tilausvaunun hinta on 100 e matkan pituudesta riippumatta. Tilausvaunuun mahtuu 20-40 henkeä. Vaunuosaston varaushinta on 50 e matkan pituudesta riippumatta. Vaunuosastoon mahtuu noin 10 henkeä.

Omassa tilausvaunussa tai -osastossa matkustavilla on edellä mainittujen hintojen lisäksi oltava junamatkaan oikeuttava piletti (pilettien hinnat).

Alle 6 vuotiaat lapset matkustavat junassa ilmaiseksi, kun aikuisia huoltajia on vähintään 1 kolmea alle 6 vuotiasta lasta kohti!

Ryhmien, joiden koko on 10 henkeä tai enemmän matkanjohtajat matkustavat maksutta. Oikeus muutoksiin pidätetään.

Oheispalvelut

Ryhmämatkan hintaan kuuluu haluttaessa ilmainen opastus. Matkaan voi tämän lisäksi liittää esimerkiksi  kahvituksen, ruokailun tai vuokrata kokoustilan.

Pyydä lisätietoja

Lisätietoa Jokioisten Museorautatien tilausliikenteestä antaa tilausliikennemyynti. Voit kysyä lisätietoja myös mm. ryhmille räätälöidyistä lisäpalveluista kuten ruokailuista.