Museorautatien kesäkausi päättyi kauniissa syyssäässä ja huipentui näyttävään ilotulitukseen illan hämärryttyä. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille! Tunnelma illan hämärtyessä ja lyhtyjen syttyessä oli unohtumatonta. Syysajo herätti kiinnostusta kauempanakin ja päivän kaukaisimmat vieraat olivat Japanin television kuvausryhmän jäsenet, jotka kuvasivat dokumenttisarjaa Jokioisten Museorautatiellä.

Resiinoiden vuokraus jatkuu vielä viikonloppuisin lumentuloon asti ja höyryjunan kyytiin pääsee vielä kerran lauantaina 5. joulukuuta, jolloin ajetaan jo tutuksi tullut Joulupukin juna. Myös tilausjunia ajetaan joulupukin junaan saakka, eli jos ryhmäsi haluaa vuokrata koko junan vaikka pikkujouluihin, kysy tilausjunaa!