Joulupukki haluaa henkilökohtaisesti kiittää kaikkia tämän vuoden joulupukin junan matkustajia. Väkeä oli paljon ja välillä junassa oli ennätysmäinen tungos, mutta toivottavasti kaikki silti pääsivät juttelemaan pukin kanssa. Tämän vuoden joulupukkijunassa tuli tehtyä myös Museorautatien yhden junan matkustajaennätys kun aamupäivän yhdeksän vaunuisessa junassa matkusti hieman yli 330 matkustajaa. Koko päivän aikana museojunissa tehtiin huikeat 1697 matkaa.

Iltapäivällä rankaksikin yltynyt vesisade ei menoa haitannut ja viimeisessä junassa joulupukin tontut pistivät jo tanssiksi. Joulupukki haluaa vielä toivottaa Hyvää Joulun odotusta kaikille junassa mukana olleille ja lupaa vielä vierailla teidän kaikkien luona aattoiltana!

Lopuksi toivotamme kaikki mukaan museojunan kyytiin taas ensi vuonna! Tilausjunaliikenne alkaa keväällä heti ilmojen lämmittyä ja aikataulunmukainen sunnuntailiikenne Minkiön Mobiilipäivänä sunnuntaina 5.6. 2016!