Joulukortti 2016

Joulukortin on vanhaan tuttuun tapaan piirtänyt museorautatien höyryveturinkuljettaja PTJ Koskinen. Kortissa Joulupukki on rekineen matkalla pitkin Jokioisten Museorautatietä, jota ratatyömies tontut ovat juuri korjanneet vaihtamalla pölkkyjä ja sorastamalla rataa. Pukilla on kiskoilla rullaavassa reessä mukanaan lahjojen lisäksi Saksaan lähtenyt Krauss-höyryveturi ja Virosta tulleita avotavaravaunuja. Vauhti on kova, sillä rata on jo ainakin paikoin paremmassa kunnossa kuin viime vuonna...

Voit ihailla joulutervehdyksiä Museorautatieyhdistyksen kuvagalleriassa, johon on koottu myös muita PTJ Koskisen piirtämiä museorautatien joulutervehdyksiä eri vuosilta.

Jokioisten Museorautatie ja Museorautatieyhdistys ry toivottavat kaikille museorautatien ystäville Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2017!