Museorautatien kevään tilausjunakausi on peruttu vallitsevan koronatilanteen vuoksi! Lisäksi kesän liikennekauden aloittamisen ajankohta on tällä hetkellä epäselvä eikä kesän tapahtumia tai aikatauluja voida tässä vaiheessa vahvistaa.

Höyryjuna kolkuttaa läpi maalaismaiseman ja etualalla olevat lehmät tarkastelevat junan kulkua.
Lehmät tarkastelevat ohi kolkuttelevaa museojunaa. Kuva: Markku Nummelin.

Museorautatieyhdistyksen väki seuraa tiiviisti yhteiskunnan tilanteen kehittymistä ja viranomaisten ohjeistusta ja tiedotamme museojunaliikenteen aloittamisesta myöhemmin erikseen.

Tämä tilanne on tullut meille kaikille yllätyksenä ja myös sen taloudelliset vaikutukset ovat merkittäviä. Peruuntuneet tilausjuna- ja matkalipputulot vaikuttavat yhdistyksen talouteen radikaalisti.

Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme samalla saamastamme niin henkisestä kuin taloudellisestakin tuesta!